Oj, förlåt. Jag höll för öronen så jag hörde inte.

Om man har ett företag och inte kan sköta om det ordentligt, då ska man väl inte ha ett? Anställda som snackar skit om varandra, vad är det för stil? Säg att det jobbar 10 anställda på ett företag och 9 av dom anställda snackar skit om anställd 10 för att den sistnämnda gnäller rätt mycket på vad dom andra gör. "Han bad mig hålla käften" blir till "Han bad #1 dra åt helvete" som blir till "Han gav #1 en örfil" som blir till "Han slog ner #1". Inte fan går jag omkring och snackar skit om mina arbetskamrater, även fast jag kanske inte tycker om alla. Det är respekt det handlar om. Vill du själv bli respekterad kanske du inte ska bete dig som en jubelidiot? Orkar man inte höra tjatet från en kollega; ha med musik till jobbet och ha hörlurar så att du kan lyssna på musiken istället. Eller så kan man ju faktiskt PRATA MED CHEFEN för det är denne som är berörd i detta ämne, eller hur?

Fuck this, jag orkar inte höra det här.


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0