Ang. bajsschemat.

Igår kom som sagt någon gubbe från JHAB och plockade alla innerdörrar i lägenheten. Han plockade alla dörrar utom bajsdörren. Vi slapp den, han tar den senare. Konversationen oss emellan var ganska rolig. Vi gnällde lite över att vi skulle vara tvungna att bajsa med dörren öppen.
Han säger: Men ni har ju säkert sett varandra nakna TUSEN gånger förut!
Jag och Mia i kör: Eh.. Neeeej!
Han säger: Men ni måste ju ha hört varandra skita iallafall?
Mia säger: Nejnejnej!!!
Han säger: Men ni har väl pruttat inför varandra någon gång?
Jag pekar på Mia och säger: HON har...
Han säger: Då gör vi det alla tre, jag böjar och så gör vi det en gång var.



Nyss på balkongen.
Jag säger: AJ min mage!
Mia säger: Vad är det?
Jag säger: Jag tror jag har ägglossning.
Mia säger: Go and fuck..
Jag säger: Med vem då?
Mia säger: D-D-D-D... Du-vet-vem!

Ett par skrivna ord
Postat av: MammaLinda

va bra :) jo de e bra med oss med

2009-08-14 @ 11:47:52
URL: http://liindiita.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0