Astman hänger fortfarande med...

Usch, det är inte alls roligt när Christopher har astma. Jag har gett honom både alvedon och hans astmamediciner, men febern verkar inte sjunka och astman ger sig inte. Om inte astmas har blivit bra tills imorgon ringer jag vårdcentralen till att börja med, dom borde ju ha andingshjälp för småbarn. Om inte dom har det, får dom skicka oss vidare med sjukresetaxi eller något sådant, för då lär jag ju behöva åka in till KS med honom.

Jag måste hänga lite tvätt innan jag går och lägger mig, för då är det bara för mig att slänga igång en ny maskin imorgon bitti. Det var väl allt för mig den här gången, see you!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0