Bajsschema.

Nu ska vi göra upp ett bajsschema också. En gång om dagen får vi bajsa. Jag kommer passa på när SamboMia är på jobbet. Shit, vad jag kommer sitta inne på toaletten då. Bokstavligt talat.

Jag ska faktiskt passa på att kissa nu när vi fortfarande har en dörr. Det har SamboMia redan gjort.

Ett par skrivna ord
Postat av: Carro

haha.. jag kan säga att jag är inte ett dugg avis på er.. =)

2009-08-13 @ 18:37:33
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro
Postat av: Stefan

Fram med 2 spik hammare och slå in dom ovanför dörrkarmen , sedan bara ta ett lakan eller filt. Sedan tar du ett snöre och gör som en gardin och fäster den i gångärnet när det är ledigt :)

2009-08-13 @ 20:02:00

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0