Brev 3+4

Efter dagens bilresa, bussresor och tågresor är jag och Christopher hemma igen och nu är Christopher sjuk på riktigt. Han har feber, 38.8 (normal för honom är 36.5), och dessutom svårt att andas. Jag har gett honom medicinen, men flr tillfället hjälper den inte. Jag ska ge honom medicin var tredje-fjärde timme nu och blir det inte bättre till slut så får jag helt enkelt åka in med honom. Jag hoppas verkligen att jag slipper göra det, för det är så tråkigt att behöva åka in varje gång han får astmabesvär...



Jag fick brev idag igen, måndagar är bra dagar för mig tydligen! Två brev idag igen, fast i samma kuvert då. Försöker knåpa ihop ett litet brev just nu så jag kan skicka iväg det imorgon, för då har mottagaren brevet på onsdag.
På tal om onsdag; Ticke skulle ju börja på dagis då, men jag har skjutit upp den eftersom han är sjuk. Vet dock inte när han ska få börja istället, det blir ju så himla tokigt med tanke på att hans pappa har semester i september och det är planerat att pluttson ska vara hos honom åtminstone 2 (?) veckor. Vi ska ta upp det med dagispersonalen imorgon, för dom kanske har något bra förslag på hur vi kan göra.

Jag ska skriva klart brevet nu och ta tag i disken efter det!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0