Det blir inget annat än sjuka barn.

Jag vet, jag är urdålig. Sämst på att uppdatera. Christopher är iallafall fortfarande sjuk, så det lär inte bli något dagis imorgon heller för honom... Vi hann iallafall komma och vara där tre dagar den här veckan, så han har ju "bara" missat fem dagar hittills. Stackaren. Det kan verkligen inte vara lätt att vara liten ibland. Jag hoppas verkligen att han blir mirakulöst frisk helt plötsligt (astman kan gärna också få försvinna då)!
Nästa lördag ska Christopher eventuellt till sin farfar i Södertälje. Jag ska försöka blinka med mina extremt långa ögonfransar mot pappa och säga snääääälla, kan inte du skjutsa oss? Det skulle ju vara alldeles ypperligt!

Just nu, här. Nu.
Jag saknar dig. Nu.

Just nu orkar jag knappt tänka, har varit lite för mycket sånt i helgen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0