Det ska bli ett rubrik, så du får en inlägg att läsa sen

Christophers första dag på dagis gick alldeles utmärkt. När vi kom in på hans avdelning rusade han ifrån mig, så jag fick gå och leta efter honom. Han var inne på en annan avdelning med en av mina gamla dagisfröknar. När jag kom in dit så tittade hon upp och sa hej innan hon fortsatte med det hon höll på med. Så såg det ut som att hon fick någon form av snilleblixt inne i huvudet och tittade upp igen och sa "Sandra?! Vad gör du här?". Jag förklarade att jag är på inskolning med Ticke. Hon tittade på honom och så sa hon lite skämtsamt att "hade inte du varit här, Sandra, så hade jag ändå vetat att han var ett Korhola-barn!".

Face it, Korhola-ungarna är fan kända på Aspnäs.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0