En biltur i natten.

Jag gick ut igår. Det var tänkt att jag skulle ha mött Deniiiiiz utanför Druvan, men han segade sig, så jag gick hem till mig och Mia istället. Jag skulle ju ändå upp dit, så det var ju inte direkt någon omväg... När klockan var typ tio i ett kom Deniiiiz och hämtade upp mig strax nedanför Volvobacken. Gosh, jag älskar att åka bil på natten. Det är inte speciellt roligt eller så, men... Vi hämtade lite folk, skjutsade hem dom, hämtade lite fler folk så det blev en tur till Täby missinassen. Sen fick jag skjuts hem, klockan var då tio i fem och jag var trött som ett annat åbäke. Fast jag hade säkerligen kunnat vara ute och åka ett tag till utan att somna!

Att åka bil mitt i natten är mysigt.

Idag ska jag och Christohper åka hem till Sofie och Jack-Dylan. Vi har ju aldrig varit där, så det ska bli kul att stanna där över natten. Men vi får se om vi åker hem imorgon eller på tisdag... Det beror helt på.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0