Fotograferad av DN

Jag är hemma hos Sofie nu och ska alldeles strax lägga mig i sängen för att sova. Jag har fått tillbaka den där jobbiga huvudvärken, så jag hoppas att den släpper tills imorgon!

När jag mötte upp Sofie och Jack-Dylan inne i stan idag så kom det fram en kvinna till oss. Hon frågade om någon av oss (Sofie eller jag) skulle gå tillbaka till jobbet imorgon från semestern. Jag sa att jag skulle det, för jag har ju typ haft semester och då berättade hon att hon kom från tidningen DN och höll på med en enkät. Hon ställde några frågor om vad jag tycker om att komma tillbaka till jobbet, vad jag jobbar med och så. Kvinnan hade även med sig en kille som fotograferade både mig och Ticke och om jag nu hamnar i DN så kommer jag dränka alla tidningar, haha. Jag såg nog ut som hej-kom-och-hjälp-mig! Håret var helt ofixat, mina ögonbryn var väldigt ojämna och resten behöver vi inte ens tala om.

Nej, nu känner jag att det börjar bli dags för sängen.
Godnatt, sov gott! Hörs imorgon.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0