Friska grabben blev sjuka pojken igen..

Christopher vaknade imorse hur pigg som helst och feberfri. Han var glad och alert och lekte mer än gärna. Så jag tog med honom ner till Riddarparken där han fick leka av sig. Men mitt i leken kom han bort till mig och såg alldeles sliten ut, stackaren. Han kändes lite varm, så det fick bli en sittning i vagnen istället.
Febern har fortfarande inte släppt helt, men nu vill jag inte ge honom massa febernedsättande. Jag tycker det är bättre att låta febern härja ut ordentligt, för då försvinner ju bakterierna i kroppen - och det är väl det ända positiva med feber?

På lördag och söndag ska jag jobba på mitt nya jobb. Fast egentligen är det nygammalt eftersom jag har jobbat där tidigare, nu är det tredje gången gillt! Vi kommer skriva anställningsbevis när jag börjar jobba på lördag, det är ju mer än vad man gör på Pergola där jag jobbade tidigare. Och dessutom så var lönen läskigt låg, nu kommer jag få ut ganska mycket mer än vad jag fick från Pergola. Stackars tjejer som jobbar där nu, de får ju minst lika dåligt betalt som jag fick. Fast å andra sidan... Det är inte min huvudvärk längre!

Nu har jag nog varit uppe alldeles för länge för mitt eget bästa, så nu säger vi GOD NATT!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0