Har du sagt upp bekantskapen med Ticke, eller?

Jag skulle kunna springa omkring helt naken i lägenheten just nu, men jag tror att jag skippar den delen. Jag är trött så jag ska kolla lite HSM och vänta på Dennis och Mia som är ute och handlar.

Btw, imorse fick Mia ett sms av en killkompis till henne: "Är det lugnt om jag lånar Sandra ikväll?". Mia frågade till vad, hon var hundra på att han ville ha städat hemma, haha, men han var bara bakis och kramsjuk. Staaackars honom. Eller inte.
"Det kanske räcker med en otillgänglig och en som du kan krama på ibland?" <- Mia
"Mjo, det räcker nog gott och väl.." <- Jag



Antar att du fortfarande läser min blogg?

Det var väl ändå mig du sa upp bekantskapen med? Inte ens ett litet sms har du skickat för att fråga hur Christopher mår. Inte ett ljud har han hört från dig. Han har frågat efter dig flera gånger, vad ska jag svara? "Neeeej! Hon är INTE din moster längre, hon vill inte ha med dig att göra"? Vad tycker du? Det verkar ju liksom inte bättre än så, han är inte värd mer eller? Att du sa upp bekantskapen med mig, det kan jag ta och jag förstår det väl också. Men det drabbar Christopher, ett barn som du påstår dig älska (eller iaf påstod dig älska). Du slutar prata med mig för att jag träffade killen som du var med för typ hundra år sen (?). JA! Christopher hade också träffat honom fleeeera gånger när vi var i Riddarparken. Aha...
Det kanske var anledningen till att du sa upp bekantskapen med Christopher?

Ett par skrivna ord
Postat av: Petra

Eh..hänger kanske inte med, men har det hänt nått??

Vi måste iallafall ses snart, dels för att hålla ungarna ihop o dels för att jag måste ha phonen..

Helgen, typ söndag?

2009-08-19 @ 22:52:36
URL: http://skrutta.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0