Ingen legitimation, ingen bankdosa och inget bankomatkort..

För en timme sen kom Oliver in i mitto ch Tickes rum, precis när Ticke hade lagt sig ner bredvid mig för att ta det lugnt. Ungen ställer sig i min säng och hoppar i den, medans vi fortfarande ligger kvar. Men jag fräste till åt honom och sa åt honom att gå ner. NU. Han gick ner ganska snabbt...

Jag börjar känna mig lagom irriterad.. Jag har inget bankomatkort till SEB, jag har inget legitimation och nu har jag dessutom, till råga på allt, lyckats slå fel kod tre gånger på min digipass. Hur sjutton ska jag få tag i mina pengar nu då? Kan säkert fixa på något sätt så att jag kan föra över pengar till pappas konto, men då tar det väl evigheter innan jag får tag på honom ens... Äh. Jag klarar mig väl helt ok.

Fast det skulle sitta fint med ett paket cigaretter nu.

Ett par skrivna ord
Postat av: Carro

helt otroligt.. det är fan du som ska lyckas med allt.. Haha.. Fattar inte hur du gör.. =)

2009-08-20 @ 13:42:42
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0