Ja mej sån klajja!

God morgon. Jag och Ticke sitter och äter en väldigt långsam frukost. Han är inne på sin första macka och den började han på för ungefär en halvtimme sen. Så fort vi är färdiga med frukosten ska vi klä oss och sen gå ut och invadera några lekplatser, det är alltid roligt. Fast innan jag går ut någonstans måste jag tvätta håret, fastän det tar emot att göra det. Jag vill inte att mitt finger ska bli blött, för då börjar det blöda igen eftersom det fortfarande är ett öppet sår. Och en plastpåse på handen var ju jävligt osmidigt kan jag lova.

På torsdag ska jag fixa mitt legitimation så att jag kan få känna mig som en riktig människa igen. Man är fan inte sig själv utan sitt legg, haha. Och när jag väl har fått legitimationet så händer det grejer. Lovar.

Ett par skrivna ord
Postat av: Dennis

Jo då kan du ju köpa cigg själv på torsdag ^^

2009-08-24 @ 11:20:41

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0