Jag har dålig fantasi!

Jag förstår inte varför jag envisas med att sitta uppe tills ögonlocken faler ihop av sig självt. Jag är så trött nu så att jag nästan ser stjärnor, men jag vill inte sova! Jag vill vara uppe länge till och spela lite spel, klappa katten som ligger bredvid mig i fotäljen... Jag vill koka nudlar och brocolli och äta lite grann. Jag är verkligen vrålhungrig!

Imorgon ska jag och Ticke gå till dagis. Mia frågade honom om han skulle dit imorogn och han sa ja. När hon frågade vad han skulle göra på dagis svarade han att han skulle leka med dom andra barnen. Han förstår numera att man leker MED dom andra barnen och inte bara tittar på.

HÄR SKA DET LIGGA EN BILD PÅ CHRISTOPHER,
MEN BLOGG.SE BRÅKAR LITE MED MIG. IDAG IGEN
.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0