Jag har lyckats med mitt föräldraskap!

Idag är en dag när det verkligen har känts att jag har lyckats med mitt föräldraskap. Det är viktigt att man känner så ibland, det uppväger verkligen alla gånger man känner sig totalt misslyckad. Christopher har uppfört sig exemplariskt nästan hela dagen. När vi gick hemifrån höll han mig i handen tills vi kom ner till bilvägen. Då tittade han på mig med allvar i blicken och sa: "Måste vara försiktig, det kommer bilar." och så satte han sig i vagnen - utan att bråka.
När vi satt på perrongen och väntade på tåget frågade han om han fick sitta på bänken och det fick han göra. "Måste sitta stilla då!" sa han och satt lugnt och snällt. När tåget kom satte han sig i vagnen och satt kvar tills vi kommit på ordentligt. När tåget började rulla frågade han om han fick sitta på en egen stol. Som sagt; Han har verkligen varit en helt underbar son idag!

Jag ska gå iväg till ICA och köpa lite snacks till mig och Mia så vi har något att mysa med ikväll. Dags för mig att gå nu, annars hinner väl ICA stänga innan jag väl har rest mig upp från stolen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0