Jag sa det rakt i DITT fejs.

Konstigt nog har flera stycken som jag inte har pratat med på ett bra tag kontaktat mig nu under kvällen och frågat mig om jag är gravid. Ni är bara intresserade av mig när ni eventuellt kan få ut något av mitt umgänge. Låt mig vara istället. Ni är ju inte riktigt friska... Jag har inte sagt att JAG är gravid, men jag har heller inte sagt att jag INTE är det. Vill jag berätta något för allmänheten så gör jag det, det är väl inte mer än rätt att jag får bestämma över mitt liv själv?

Och ni som frågar mig om jag är på smällen och sen inte svarar när jag frågar er något eller försöker föra en normal konversation: Fuck off and die, du är för ful för mig! Och din morsa går för en hundring.Jag sa det rakt i DITT fejs.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0