"Mamma! Det är Tinky-Winky!"

Jag och Christopher tog oss tid till en liten promenad. Jag hade tänkt att vi skulle promenera bort till Säby Gård och titta på hästarna, men vi hann inte ens komma till bananhusen (där Christopher f.ö. kommer gå på dagis!) innan han somnade. Tji, fick jag. Men jag hittade en mysig parkbänk som jag slog mig ner på och så skrev jag ett brev. Eller ja, ett brev och en blankett blev det visst.

Just nu sitter Christopher och tittar på Teletubbies. Han blev så himla ledsen förut när Oliver fick ett dockhus, så han bara grät och grät helt otröstligt. Jag försökte trösta honom med allt möjligt, men ingenting dög - ända tills han fick syn på Teletubbiesskivan. Så nu sitter han i soffan och jag står i köket och emellanåt ropar han på mig: "Mamma! Det är Tinky-Winky!".

Ja, Christopher. Det går liksom inte undgå att se (höra!) att du tittar på Teletubbies...

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0