Morsning korsning!

God morgon. Igår kväll var Dennis här och höll mig sällskap. Visserligen tror jag inte att jag var så bra sällskap, för jag somnade i soffan medans vi kollade på film. Vaknade till när Mia kom och sa att hon hade köpt min bästa vän Coca Cola. Jag hann inte dricka någonting av den, för Ticke vaknade och jag gick in för att få honom att somna om och samtidigt lyckades jag somna och sov hela natten lång.

Idag ska vi ner till centrum och träffa Kate & Moa, strosa runt lite och titta i affärer. Och jag ska använda upp mina 50:- som jag har fått från H&M för att jag handlat för mer än 3000:- på ett år typ. Blir nytt rouge bara, gillar H&M's faktiskt.

Blä, jag har ingenting intressant att skriva märker jag, så nu är det väl lagom att avsluta kanske?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0