Nu är det slut på äventyr!

Nu är det slut med äventyr för våran del idag. Vi kom till Riddarparken strax innan klockan elva. Det första Ticke gjorde när vi kom dit var att leta efter "motorcykeln" och när han hittade den åkte han iväg med en väldans hög fart. Han har verkligen fått in snitsen med sina ben, hur han ska göra för att få upp farten till MAX!
Det ända som är kvar att göra av den här dagen är att gå hem till pappa och Camilla. Vi ska sova där i natt, för imorgon börjar jag jobba klockan nio(!).

Sen vi kom hem har jag tvättat en maskin och fixat i ordning i mitt och Tickes rum. Nu är det dags att hänga tvätten och slänga i en ny maskin... Jag kanske hinner tvätta en till innan vi går iväg sen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0