Nya möjligheter.

Nu är vi hemma hos pappa och Camilla. Christopher gick och la sig i sängen i princip på en gång när vi kom hit och så ropade han att han ville ha varm möjlk. Och eftersom jag är en så snäll mamma så fick han självklart det.
Just den där varma mjölken vill ha ha varje kväll, annars tar det hur lång tid som helst för honom att somna. Mjölken är hans välling, bara det att ända gången han dricker välling är när vi är hos A-K och N. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte.

Imorgon ska jag jobba ett par timmar, bara för att känna efter hur det känns för mig och självfallet för att min nya chef ska se vad jag går för. Ska bli spännande! Jag har ju visserligen jobbat där för flera år sen, men det är så mycket nytt att lära sig på en gång... Det finns så mycket nya möjligheter för mig att utveckla mig till något mer på det här jobbet.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0