I need to get laid.

Jag vet ärligt talat inte om jag orkar längre. Det är så J*VLA mycket att städa i den här lägenheten, så jag vet knappt var jag ska börja. Köket är iallafall klart nu. Shit, det här är inte det jag vill skriva egentligen kom jag på NU.

Ungarna har tittat på Teletubbies (som vanligt) innan läggdags. När filmen var slut stängde vi av och la barnen i varsin säng och sa godnatt. Sen gick jag och SamboMia ut på balkongen och satt där i säkert en halvtimme. Plötsligt hör både hon och jag att Teletubbiesarna börjar sjunga, så vi kikar in genom fönstret och ser att Teletubbies har startat... Och inget av barnen är uppe, katterna var ute på balkongen och det var ju jag och SamboMia också. Wierdo.

SamboMia och ElSandro är ett radarpar. På kvällarna sitter vi i varsin soffa med varsin laptop i knät och pratar med varandra... På MSN. Vi är störda, men we like it. Och folks, min SamboMia har inte blivit våldtagen. Hon bresade på benen frivilligt. Face it och gå vidare. Du ska vara lycklig över att ha fått en liten stund av SamboMias dyrbara tid, hon tyckte om dig iallafall. Ovanligt, men sant. Mia är min jefla bög, min LöveH.

ElSandro måste nog också få sig ett nyp eller 16, just like SamboMia. Jag går sönder snart, kanske?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0