Sjukling

Christopher är sjuk igen. Han har feber, närmare bestämt nästan 40 grader! Jag tog honom till närakuten tidigare på kvällen och då hade han 40,1 grader. Läkaren gjorde ingenting åt saken, vi blev hemskickade med ordniationen att ge honom Ipren och Alvedon samtidigt, för då går febern ner. Det är ju det jag har gjort hela dagen! Nu är ju jag visserligen ingen läkare, men det är väl aldrig bra att överdosera mediciner, även om det bara är den febernedsättande effekten man vill åt?
Jag hoppas innerligt att min sjukling blir frisk snart, för det kan verkligen inte vara roligt att vara så trött och hängig hela tiden..

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0