Sovmorgon!

My lovely SamboMia ger mig sovmorgon imorgon. Hon tar med sig Christopher när hon ska lämna Oliver på dagis och så kommer hon och min pluttson hem vid elva - lagom till unch. Så imorgon ska jag försöka vila till åtminstone halv elva.
Jag och Tobbe var på föräldramöte på dagis idag och det verkade vara riktigt bra! Jag vet att det finns åtminstone två stycken dagisfröknar kvar där som jobbade när jag var liten, ska försöka få syn på dom någon dag sen. Christopher skulle ju egentligen ha börjat på dagis imorgon, men vi har skjutit upp inskolningen lite med tanke på hans förkylningsastma. Jag ska bara ringa dit dagen innan han kommer och säga till att han är frisk, flr då planerar dom den dagen efter honom. Inskolningsdagarn är 9-15, men man får självklart gå tidigare beroende på hur barnet och föräldern känner sig.

Lokalerna var mycket mindre än vad jag mindes att dom var, men så var jag ju själv ganska liten när jag gick där.


I Riddarparken förra veckan med Christophers mormor.



Ett par skrivna ord
Postat av: sofie

Du skulle ju inte gå på mötet?

2009-08-12 @ 09:24:10
URL: http://sofiebaby.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0