Det blev en bra dag till slut!

Den katasrofala morgonen övergick till en relativt lugn och stillsam dag. Vi gick ner till Riddarparken för att träffa Christophers morfar en stund. Ticke fick en glass och jag drack mitt efterlängtade kaffe. Efter en timme ungefär reste vi oss och gick därifrån, bort till BVC där vi skulle möta upp Sofie, mamma, Jack-Dylan och Sofies vän J. Min lille grabb fick hålla i Sofies lille grabb en stund (med hjälp av mig) och han var så himla stolt!



Mamma följde med mig och Christopher upp till Höjden för att jag skulle hämta henens Gina Tricot-linne som hon köpte häromdagen när vi var i stan. Så efter det gick vi ner till Riddarparken igen (bara andra gången idag!). Ticke fick en glass (bara andra glassen idag!) av sin mormor och jag fick en kopp kaffe som jag inte svepte i mig. Kaffet smakade verkligen sunkigt, det är mycket bättre när Sven och Anders jobbar. Då är kaffet alltid färskt! Mamma gick efter inte alls lång tid, hon skulle möta upp Sofie och åka hem.



Vi passade på att ta en promenad bort till Säby Gård när mamma hade gått. Det är verkligen fint där! Ett stort naturområde, skönt att ströva omkring i när man har barn med sig. Fast det är inte alls lika roligt när man ser en skylt som i princip varnar för betande kreatur. Jag tyckte det lät lite läskigt, så vi vände om istället, trots att Ticke inte ville det.



Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0