Det regnade på oss igår.

God morgon! Idag ska vi bosätta oss vid plaskadammen som ligger uppe vid oss. Vi ska göra i ordning lite lätt lunch och ta med oss. Barnen kommer säkert tycka att det är jätteroligt, iallafall Christopher. Han älskar nämligen allt vad vatten heter!

Igår när vi hade varit inne i stan och träffat min mamma åkte vi, alla tre, tillbaka till Jakobsberg. Vi hade tänkt sitta Riddarparken i en halvtimme ungefär, men när jag precis hade beställt kaffe och5575 stod och pratade med en bekant till mig så öppnade sig himlen och regnet ÖSTE ner! Jag blev dyngsur och kall och Ticke blev nog minst lika blöt som mig...


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0