Jag vann fighten med Christopher.

Idag är det lycka i mitt sinne. Mias vän S kommer hit och hjälper oss att slänga saker i grovsoprummet, för det blir inte gjort annars... Vi är alldeles för lata and some of us is pregnant. Damn it, liksom. Men vi har löst det på annat sätt.

Christopher lyckades precis drämma en leksaksbil rätt på mitt ögonbryn. Det gjorde satanihelveteont! Han har varit inne i rummet i en kvart nu för att han vägrar säga förlåt. Vem som vann? Jag vann såklart! Han sa förlåt till slut, efter mycket tjat och gnat och rättviseprat.

Slå mig aldrig med en leksaksbil på ögnbrynet, för jag blir Hulk #1.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0