Har du plåster till öronen?

Idag har jag ruskigt ont i nacken. Jag lyckades somna på soffan igår (innan klockan tolv dessutom!), när jag i själva verket bara skulle ligga där för att titta på Playa Del Sol. Sicken tur att lakanet från natten innan låg kvar i soffan då, för då var det helt plötsligt nästan lika mysigt som att sova i sängen. I natt ska jag sova i en säng, annars kommer min nacke strypa min hals långsamt - och det vill vi väl inte?

Om fyra timmar ska jag och Christopher möta hans pappa nere vid Jakobsbergs Station. Jag har ingen aning om vad Ticke och hans kära far ska göra, men jag hoppas att dom får roligt.

SamboMia börjar tröttna på att jag inte har publicerat mitt inlägg ännu, har väl skrivit på det i sisådär en timme nu, kanske? Jag tappade all inspiration för att skriva när ungarna började gnälla när vi satt ute på balkongen. Jag är kind of ganska trött på allt gnäll man får höra. Mina öron blöder väldigt kraftigt och jag har inga plåster som går att sätta i öronen.

Har du?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0