Pappa Tobbe, Pappa Patrik, Pappa Stefan...

Idag känner jag mig helt utmattad, trots att jag inte har gjort något speciellt alls i helgen. Jag är så sjukt trött i huvudet, vet inte ens om jag orkar tänka så mycket länge till..

Christopher verkar för övrigt tro att randomkillar är hans pappa. Pappa Tobbe, Pappa Patrik, Pappa Stefan, Pappa Dennis, Pappa Niklas... You name it. Försöker tala om för honom att han bara har en pappa, men det örat vill han inte lyssna på.

Ett par skrivna ord
Postat av: Dennis

Han kanske inte bara vill ha en pappa? ^^

2009-08-24 @ 13:57:04
Postat av: Mia

han är älskad av många :) och han älskar många. stort hjärta.

2009-08-24 @ 14:12:19
URL: http://miaed.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0