Jag behöver nog en sån där... Tröttmössa?

Förlåt. Jag är inte ett dugg social, vill helst bara bädda ner mig i sängen och vänta. För det heter väl att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? Fast jag tycker jag har väntat tillräckligt länge. Men jag får snällt vänta, utan att kunna göra något åt saken.. Och jag bara gråter. För minsta lilla. För även om solen är stark har den sina svaga punkter. Det är så jag är nu. Jag har mina svaga punkter och det är alla dom som träffas just nu. Varenda öm tå ska det trampas på, helst flera gånger per dag.


Btw, min mage gör lite ont. Mensen är nog på G, kanske därför jag inte är den roligaste just nu?

Ett par skrivna ord
Postat av: Carro

jösses.. De där va ett tag sen.. =) så liten han va.. Fan vad tiden går.. Vad är de som har hänt nu då gumman?? Vill du dela med dig så finns jag här..

2009-08-29 @ 15:27:43
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0