Riddarparken once again!

Jag vet inte riktigt vad jag har för planer idag. Det enda som står relativt högt på listan är att hänga tvätten och gå ut med kattäcklet som jag tömde igår. Usch och fy alltså! Jag vet inte riktigt om jag är särskilt sugen på att skaffa katt sen när jag och Christopher får egen lägenhet, för om man glömmer bort att tömma lådan en endaste dag stinker det i nästan hela lägenheten. Det är inte speciellt mysigt...

Det lär väl bli Riddarparken för mig och Chistopher en liten stund innan lunch.

Edit: Anna-Karin ringde, så det blir Riddarparken på en gång. Skriver mer senare!


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0