Vad ska man göra egentligen?

Världens värsta morgon har nog passerat nu... Christopher vaknade innan klockan sex (!), han som alltid sover till tidigast sju, halv åtta. Han vaknade iallafall och det första han gjorde var att skrika "Jag vill se på Teletubbies!". Alltså, ursäkta mig.. MEN JAG ÄR INTE DÖV! Han var rena rama gangstern imorse! Han slog mig, sparkade mig, skrek på mig... Och det var just imorse som jag kände att jag kanske inte har lyckats SÅ BRA med mitt föräldraskap. Jag hoppas verkligen att Christopher lugnar ner sig när han börjar på dagis, för om det fortsätter såhär kommer han ha en mamma som känner sig lastgammal inom en snar framtid.

Men frågan är: Vad gör man egentligen när barnet håller på sådär?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0