Vad ska svanken vara bra för?

Jag ska gå ner till källaren med Dennis. Grejerna som är i hallen står bara i vägen för oss, så dom ska låsas in. Sen ska vi titta på Playa Del Sol! Gudars, vad bra det är.
Jag har ont i ryggen, igen. Som vanligt, alltså. För ni vet väl att jag har det ganska ofta? Iallafall när Dennis är här, för han har så bra händer till att massera. Och min rygg gör ju ont, så då borde den väl få massage. Tycker ni inte det?

Imorgon ska Christopher till sin pappa. Han stannar tills på söndag och då ska jag mysa väldigt mycket med prins. Alltså på söndag, för det är ju då Christopher kommer hem. Jag har ju liksom ingen annan prins att mysa med för tillfället. Fast om ett tag har jag nog det förresten, beroende på vilkt tidsperspektiv man har.



Fick ett brev på posten idag. Det var ett riktigt "innebrev". I like it. Ska skriva klart brevet jag håller på med och skicka iväg det innan söndag, för visst borde det komma fram på måndag då? Jag gillar att skriva brev. Jag tycker om att göra det. Det är roligt. Och ja, ni har rätt. Om ni klickar här får ni nog läsa något mer intressant än det ni just har läst.

Jag har förresten duschat. Helt naken var jag. I badrummet. Utan dörr!

Ett par skrivna ord
Postat av: Stefan

Jag såg dig nog i spegeln :D

2009-08-14 @ 22:53:41

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0