Vem vill bajsa med öppen dörr?

Jag har ett liv. JA! Ni läste rätt. Jag har verkligen ett eget liv. Visserligen är det väl inte så bra alla gånger, men jag försöker göra det bästa möjliga av situationen. Situation S A N D R A typ. Jag ska starta ett eget företag där jag anställer alla som har ett liv. Ett liv som inte är så bra alla gånger, för vem vill inte ha en anställning? Gosh. Jag börjar tröttna på det här. Mitt liv kommer ta slut idag. Det kommer påbörjas igen om två veckor ungefär. JHAB kommer hit och hämtar varenda dörrjävel, inkl. toalettdörren (!), så vi kommer få bajsa med öppen dörr. Hur fäscht känns det på en skala? Öppnar ytterdörren och kikar in: Nämen! Sitter du på toaletten och klämmer? Trevlans, liksom.

Så nej. Mitt liv är inte så bra alla gånger. Vem vill sittaoch skita med öppen dörr?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0