Vi bosätter oss i vardagsrummet

Om en liten stund ska jag lyfta över Christopher från sängen till bäddsoffan ute i vardagsrummet. Vi ska nämligen bosätta oss härute ett par nätter nu när Mias vän är på besök. Vi båda två tyckte att det skulle vara mest humant mot henne om hon fick ta min säng och sova i.

Jag får inte glömma bort att ringa till vårdcentralen imorgon bitti. Jag måste boka en tid till min husläkare så att vi kan ta blodprover och sådant som behövs för att de ska kunna se vad problemet med mitt huvud är. Huvudvärk i fem veckor i streck är en ganska svårspelad match - speciellt när man har ett barn som man ska orka ta hand om hela tiden. I lördags mådde jag så dåligt pga. huvudvärken så jag trodde ett tag att jag skulle tuppa av. Då hade jag ju dessutom tre barn att ta hand om, så det var inte så roligt...

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0