Checklista


  • Plockat undan √
  • Dammsugit √
  • Torkat golven √
  • Packat till mig själv √
  • Packat till Christopher √
  • Lagt in ny musik i min iPhone √
  • Lagt in en film i min iPhone √
Ja, nu är allting klart för avfärd. Jag väntar bara på att mamma ska komma hit med väskan jag ska få låna av henne så att jag kan lägga mina kläder i den.
Just nu i denna sekund har Christopher ett alldeles eget minidisco. Han dansar järnet till julsånger, barnsånger och Waka Waka. Ibland tar han en liten tur med dammsugaren här i vardagsrummet också.
Jag tror att vi ska gå till centrum om en liten stund. Jag måste köpa någon frukt och en dricka till Christopher som han kan ha på bussen ner till Göteborg.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0