♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Jag blev kär, riktigt brakkär, när jag bodde i Norrköping. Det var en kille som jag aldrig trodde att jag skulle falla för, men jag faller för lite udda typer tydligen.. Jag skriver inte hans namn, hänger inte ut folk i min blogg. Men ja, jag blev riktigt jävla tokkär i honom och vi blev tillsammans. Vi hade det bra dom första månaderna, men han var lite svartsjuk av sig. Det eskalerade så småningom och övergick till ett kotrollbehov. Han höll koll på mig vad jag än gjorde, även efter att jag flyttat upp till Stockholm. Trots allt stannade jag kvar ytterligare ett par månader, för jag älskade honom. Jag trodde väl att han skulle bli bättre, att han skulle mogna med tiden.. Men det gjorde han inte och till slut sa jag ifrån.

Nu förstår jag inte att jag kunde stanna kvar hos honom i ett helt år.. Men jag är väl lite smartare idag.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0