Ett fulländat liv.

Ibland känns allting helt underbart! Jag ska skriva om kontraktet så jag har tillgång till nya lägenheten fr.o.m 13/12. Jag tror att jag har fått världens bästa julklapp nu. Pappa ska hjälpa till att köra över lite saker från nuvarande lägenheten till den nya. Jag hoppas att han kan hjälpa till att koppla in disk- och tvättmaskinen också - det skulle ju vara guld! Efter den här flytten blir det ingen mer på flera år. Nästa gång vi flyttar är om vi flyttar till hus, men det krävs ju en hel del innan det. Jag har sett massor av fina hus.. Dom är små, söta, fina, vackra.. Helt underbara helt enkelt.

Just nu känns mitt liv komplett, fulländat. Allting flyter på utan problem. Jag har fått egen lägenhet. Ett hem till mig och Christopher, en chans att börja om igen, en chans att göra rätt val i livet. Jag har fått jobb, ett arbete som jag förhoppningsvis kan hålla på med ett tag. Hela mitt liv har tagit en stor vändning. Och ja, jag kan nog påstå att jag är lycklig. Jag är lycklig och lyckligt lottad, för jag har helt underbara människor i mitt liv. Gammalt bös är borta och nya, fräscha kontakter har tillkommit. Jag känner mig bättre än tidigare, jag är gladare, lite piggare också kanske.


Jag är helt enkelt nöjd med tillvaron.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0