Du sjunker in i apati, när alla går förbi..

Jag var inne på Upplands-Brohus.se alldeles nyss och säkte en lägenhet via Bostad Bums. Jag har tackat ja till erbjudandet och nu kan jag inte göra mer än att hoppas. Det är en trea på 58,5 kvm, och den ligger i området där min farbror bor. Men jag ska nog inte hoppas för mycket, det blir så lätt fel då..

Idag ska jag på möte på Christophers förskola ang. personalsituationen som råder där för tillfället. Det är en pedagog som har blivit helt felbehandlad av chefen, så nu har hon sagt upp sig från Aspnäs Förskola. Hon jobbade på Christophers avdelning och blev helt plötsligt omplacerad - och ingen blev informerad förrän det hade gått en vecka eller så. Dåligt.

Nu ska jag lyssna på musik och möblera om i mitt och Tickes rum.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0