En inomhus-dag.

God morgon! Chriostopher är hemma från dagis idag. Han har faktiskt varit lite varm under natten och en stund nu på morgonen, känns dumt att riskera att både han och jag blir förkylda.. Förkylningar hos oss innebär ju i regel att vi blir dundersjuka. Stackars oss!
Planerna för dagen är att jag och Ticke ska vara inomhus hela dagen lång, förutom när jag eventuellt går till centrum för att handla, men som sagt; eventuellt. Jag måste hitta riktigt bra kläder först som jag kan ha på mig, tights och gina-linne känns inte så lockande i den här kylan...

Nu ska jag fixa kaffe, hörs sen.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0