"Han pussar Natha, blääää!"

Idag har jag haft en hel del att göra. Eller ja, det är så det känns iaf.. Först var jag på besök hos soc. vid kvart i tio och klockan elva befann jag mig på vårdcentralen för att kolla mina tår. Blev skickad på röntgen, men jag har bara skadat mjukdelarna. Jag har med andra ord ett stort jävla blåmärke i hela mittentån. Efter läkarbesöket åkte jag och Fia (som kom och mötte mig vid VC) hem till Nathalie och Zacke och drack kaffe och pratade massor.
Klockan tre hämtade jag Ticke på dagis och det gick förvånansvärt bra! "Nu är klockan tre och nu ska jag gå hem!" ropade han till sina kompisar innan han sprang ut i hallen för att klä på sig. Min underbara son... Det blev en vända hem till Nathalie och Zacke efter dagis också, kom hem därifrån för inte alls länge sen.

Igår var Ticke för övrigt helt underbar! När jag hade mött upp honom och Tobbe vid pendeltåget så gick vi raka vägen hem. En av konversationerna vi hade på hemvägen löd:
Jag: "Vad heter pappa?"
Ticke: "Tobbe!"
Jag: "Vad heter mamma?"
Ticke: "Sandra!"
Jag: "Vad heter moster då?"
Ticke: "Nathalie! Och Zacke. Han pussar Natha, blääää!"

Vi har även haft en konversation om att Ticke har Zackes bebis i sin mage, "precis som Natha!". Min lille Ticke-Litus är nog den mest underbara grabb i universum. Honom älskar jag oändligt.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0