Hormonöverskott, jomenhejsan!

Jag börjar på allvar tro att min kropp lider av ett hormonöverskott som heter duga. Idag har jag brustit ut i gråt säkert fem gånger av egentligen ingen anledning alls. Eller jo, jag tittade på Scrubs och när Turk var tvungen att skrapa bort tuggummin från vindrutan på bilen - då brast det första gången. Andra gången var när jag insåg att jag hade sovit mig igenom två och ett halvt avsnitt. Tredje gången var när jag förstod att jag nog inte kommer få tag i en tvättstugetid på.. Ptja, Gud vet hur länge. Resten av gångerna jag har gråtit har det varit för att jag nog inte mår så bra idag.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0