Hur gör man egen hostmedicin?

Jag är hos min syster Sofie och hälsar på. Ticke ligger i sängen och sover, fast han lär ju inte sova speciellt djupt - han håller nämligen på att hosta upp lungorna. Vi har inte fått någon hjälp alls från läkare den här veckan, inte ens en hostmedicin har vi fått utskriven.. Äh, jag får göra som dom gjorde förr i tiden när dom brände spriten hemma, jag får koka egen hostmedicin - hur man nu gör det?



En lätt avsugning och några enkla knull, det var det hon var för dig va?

Ett par skrivna ord
Postat av: Carro

Ett tips är att du värmer vatten o lägger ner en halstablett så den smälter.. Sen är de bara för honom att dricka.. Det kanske inte hjälper helt men de lindrar.. Brukar göra så med Melissa..

2010-02-27 @ 12:15:35
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0