Inget melodifestivalstittande för min del.

Det blir utgång ikväll, finally någon som vill med! Alla andra ska ju vara så himla upptagna och titta på Melodifestivalen till ingen nytta alls egentligen. Jag skulle ha tittat på det ikväll jag också - om jag hade sett första deltävlingen. Men nu gjorde jag inte det, så då blir det inget Melodifestivals-tittande i år. Dessutom lockar utgången ikväll mer än några som är på TV och sjunger.
Höromdagen köpte jag ett par nya skor som jag har tittat på sen tidernas begynnelse ungefär. Dom är mina nu! Jag har dock haft planer på att lämna tillbaka dom eftersom jag egentligen inte behövde just dom här skorna. Dom är mina nu! Dock tror jag att jag behåller dom ändå, tänkte faktiskt inviga dom ikväll, så jag hoppas att skavsåren håller sig borta! Det brukar dom visserligen göra, jag har nog inte fått skavsår från ett par nya skor sen i mars förra året.


My new lööööve!


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0