Jag befinner mig i punktens värld.

Pappa bad mig skriva en inköpslista, antar att han och Camilla ska åka och handla sen. Te är någonting som jag har saknat att ha hemma! Ibland är det värsta mysfaktorn att sitta med en kopp te i min soffa med laptopen i knät och titta på Desperate Housewives. Det gillar vi, eller hur?
Natten till idag fick jag mysa med lilla bebispluttisen, han är så grymt mysig! Fast det är inte speciellt mysigt när han biter tag i näsan på mig och drar mig i håret med hjälp av tänderna.. Det gör ganska ont, kan jag lova! Men han är mys iaf.
Jag var i Rågsved igår och tittade på en lägenhet. Den är helt nybyggd och asfräsch - men Rågsved? Jag kan väl inte bo där?! Det är långt åt helvete från där jag vill bo. Jag började på plats 7, men har nu i efterhand sett att jag har plats 4´, så det betyder ju att några har tackat nej eller inte blev godkända. Jag har tackat ja, men jag kan fortfarande ångra mig om det skulle vara så. Jag hade 7 likadana lägenheter att välja på, så jag rangordnade dom och ja.. Nu får vi väl se var det landar. Läskigt nervös är jag iaf, en egen lägenhet skulle vara så mycket enklare för mig, men Rågsved? Nae, jag sätter punkt här nu.

Och det är i punktens värld jag befinner mig.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0