Jag kanske har jobb!

Det blev inte direkt någon inomhusdag för mig och Ticke. Vi klädde på oss ytterkläderna och drog iväg till mamma en stund istället. Och när vi skulle åka hem sen så var tåget i tid (hör och häpna)! Helt sanslöst underbart att slippa stå ute och vänta i timmar på ett försenat eller inställt tåg.

Jag vet inte om det blir någon förskola för Christopher imorgon, just nu ligger han i sängen och hostar, han har fått astmamedicin, så jag hoppas att det blir bättre.
Kollade min mejl för en liten stund sen, och en restaurang som jag sökte jobb hos imorse mejlade mig idag och skrev att dom behöver lunchservis hela veckan, så jag har mejlat tillbaka och sagt att det låter intressant. Nu får jag hålla tummarna att dom ringer därifrån imorgon!
Nu ska jag fixa i ordning två mackor och en stor kopp te och sätta mig framför teven en stund.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0