Jag kommer sakna dig oändligt mycket!

Nu ska jag nog säga upp mig för ikväll. Jag har vräkt i mig choklad, stjärnor och ostbågar och druckit massvis med läsk, så jag lär vara uppsvullen som en ballong imorgon när jag vaknar igen. Det kändes riktigt lockande att vräka i sig allt det där från början, men nu när jag har gjort det mår jag bara illa. Det ger väl med sig så småningom...

Imorgon ska jag åka och lämna Ticke till hans pappa i Södertälje. Det känns inte alls lika bra längre att ha honom borta från mig.. Anledningen till att det inte känns så bra längre är väl helt enkelt för att jag saknar honom så sjukt mycket när han är borta. Men jag får se det positivt; Jag kan ju hitta på andra saker då. Typ... Tvätta upp alla våra smutsiga kläder som säkert är nersmittade med någon baskilusk.


Ticke med sin rosa dockvagn, på väg till centrum häromdagen.


Godnatt allihopa, hoppas ni kommer sova gott. Och för er som har varit ute och slösat pengar på krogen: Trevlig bakfylla imorgon!

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0