Jag ska byta telefonnummer.

Det blir svårare och svårare att inte ta upp vissa saker som har hänt med vissa personer. I natt drömde jag att vi var på barndop och att jag reste mig upp under fikat och berättade för alla. Ni förnekade händelsen och lyckades få människorna som var där att vända sina ryggar mot mig istälket för er.
Och det blir svårare och svårare att inte prata om vissa saker med en viss person. Fast det är nog bäst att låta allting vara helt outtalat, det blir bara en reklamation annars, och sådant slipper vi gärna, eller hur?
Jag ska för övrigt byta telefonnummer, orkar inte med att vissa jobbiga människor har numret. Det är ganska påfrestande att aldrig få vara riktigt i fred.
Nu ska jag fixa någonting att äta lite snabbt, sen ska jag ta ett långt, varmt bad..

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0