Massage och nytt nummer.

Jag har precis kommit hem från massagen som en kompis bjöd mig på. Att kliva in på det stället och få oljemassage blandat med thaimassage, det var det bästa jag har gjort det här året! En hel timmes massage, över hela kroppen (utom magen och brösten). Najs!
N
u ska jag lägga mig i sängen och sätta på en film. Ska ligga och vila ett tag innan det är dags att gå till jobbet. Skönt att börja klockan 20.00 och sluta 01.00, bara fem timmars arbetspass. Me lööööjk it!
Jag har förresten bytt nummer, så om det är någon som inte har fått det nya så är det bara höra av sig, antingen på Facebook eller i en kommentar på bloggen.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0