Närakuten nästa.

När jag och Ticke gick till tåget tidigare idag blev jag riktigt lycklig! Solen värmde på mina ben, nice! Just nu väntar vi på taxin som kommer 19.45, den ska ta oss till Närakuten. Ticke är lite sjuker, stackaren.. Febern vill inte gå ner, så nu är det dags att göra något åt det.

Ett par skrivna ord
Postat av: marre

alltså, just servitris är väl inte drömjobbet, men eftersom jag var för sent ute att söka som reseledare så tog jag till kontakter där nere.. allt för att få jobba i värmen :) och så ska jag även jobba som bartender och dansare :) riktigt kul.

2010-02-24 @ 22:10:24
URL: http://maaarre.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0