Ni hjälper inte mitt humör.

Hallå, hallå! Jag måste börja med att gnälla av mig ordentligt! Den här snön börjar gå mig på nerverna och SL-trafiken hjälper inte mitt humör på rätt väg. Jag är trött på att vänta, det är det enda man får göra nu för tiden. GRATTIS, DET SNÖAR I ÅR IGEN! Visserligen har det inte varit sån här vinter sen 1984 (om jag inte minns fel?), men ändå. Ersättningsbussar borde det finnas längs varje pendeltågslinje all day long, men inte ens det kan SL tänka på. Bajs på er, alltså.

Jag håller på med lite sen middag till mig och Ticke; pyttipanna med rödbetor blir det idag. Yummie!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0